کاربرد اسلب مس در صنعت ساخت و ساز

کاربرد اسلب مس در صنعت ساخت و ساز

کاربرد اسلب مس در صنعت ساخت و ساز چیست؟

اسلب مس چیست؟

در واقع می توان اسلب های مسی را ابزارهایی دانست که در بین قطعات مکانیکی ماشین آلان صنعتی قرار می گیرند تا مانع از اصطکاک آن ها به یکدیگر بشوند.

مفید بودن اسلب مس به این منظور مفیداست که باعث افزایش موثر عمر قطعات موتوری می شوند.

زمانی که اصطکاک مابین قطعات موتوری کاسته شود، این قطعات آسیب کمتری به یکدیگر وارد می کنند پس بنا بر این عمر مفید آن ها افزایش می یاد.

کابرد اسلب مس در صنعت ساخت و ساز به همین منظور است. اسلب مس ها در صنعت هواپیما سازی و یا خودرو سازی کاربرد دارند.

» مطالعه بیشتر: میلگرد مس

کاربرد اسلب مس در صنعت ساخت و ساز

اسلب های مسی یکی از پرکاربردترین و مهم ترین فلزات در صنایع و ساختمان سازی هستند.

اسلب های مسی به دلیل خواص فوق العاده ای که دارند به عنوان یکی از بهترین فلزات رسانای جریان برق شناخته شده انذ. از همین جهت در صنعت ساختمان استفاده های سازنده ای از آن ها می شود.

هم چنین در صنعت ساخت و ساز ساختمان، اسلب های مسی را در سیستم های سیم کشی الکتریکی، پایه های پایداری ساختمان و نصب دکوراسیون استفاده می کنند.

اشتباهات هنگام خرید اسلب مس

حتما قبل از خرید اسلب مس کیفیت آن را بررسی کنید. اسلب مس ها ممکن است میزان خوردگی مورد نیاز شما را نداشته باشند. و یا به عبارت دیگر میزان خوردگی یک اسلب مس از حد مورد نیاز شما بیشتر و یا کمتر باشد.

بنابر نیازی که دارید و بنابر صنعتی که قصد استفاه از اسلب مس در آن را دارید باید اسلب مس هایی با اندازه و ضخامت مورد نیاز خود را پیدا کنید.

قیمت اسلب مس بسیار مهم است. قیمت اسلب مس فروشندگان مختلف را بررسی کرده و اسلب مس مورد نظر خودتان را با قیمتی مناسب از یک فروشنده ی منصف تهیه کنید.

اسلب مس هایی که خدمات پس از فروش داشته باشند مناسب تر هستند.

فروشندگان اسلب مس هایی را پیدا کنید که اگر بعد از خرید اسلب مس و نصب آن در داخل دستگاه های صنعتی مشکلی پیش آمد، بتوانید از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید.

چند مثال از کاربرد اسلب مس در صنعت

اسلب مسی در تمام صنایعی که ماشین آلات تولید می کنند در ابعاد ریز و درشت مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از موارد مصرف اسلب مس در صنایع ساخت و ساز به شرح زیر است:

اسلب های مسی در بین محور ها و درایو های ماشین های صنعتی قرار می گیرند تا مانع از سایش و اصطکاک این محور ها و این درایو ها با یکدیگر بشوند.

اسلب های مسی در بین توربین و بدنه ی پمپ قرار می گیرند، تا اصطکاک و سایش در بین این دو را کم کنند و عمر مفید پمپ را افزایش بدهند.

اسب های مسی در بین گیربکس و قطعات مکانیکی آن و همچنین در بین قطعات موتور و سیستم تعلیق خودرو ها مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی دیگر از کاربرد های اسلب های مسی استفاده از آن ها در صنعت ساخت و ساز هواپیماهاست، اسلب مس ها در بین محل تماس قطعات موتور یک هواپیما و سایر قطعات دیگر موتور استفاده می شود.

مطالعه بیشتر>> باسبار مس

اخگر مس

شرکت اخگر مس از سال 1379 تاسیس و در بخش صنعتی ، بازرگانی و اشتغال زایی یکی از شرکت های پیشرو به شمار می رود. این شرکت با اهدافی چون رشد اشتغال و کار افرینی ، خدمت به تولید و صنعت به افزایش تولید داخلی کشور و رشد اشتغال زایی کمک کرده است. از جمله فعالیت های این شرکت تامین مواد اولیه صنعت برق کشور، سرمایه گذاری جهت توسعه صنعت و .. را می توان نام برد.

اسلب مس ، باسبار مس ، میلگرد مس و انواع متریال مسی به عنوان مواد اولیه ای است که شرکت اخگر مس جهت استفاده کارخانه های تولیدات محصولات در صنایع مختلف فراهم و توزیع می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *